När du loggar in på Mina sidor får du en fråga om att bekräfta registreringen. Klicka på "Registrera". Här har du också möjlighet att läsa igenom våra villkor.
Företag: Om det är första gången du ska logga in som företag behöver du först skapa ett konto för företaget. Läs om hur inloggningen för företag fungerar.
På torsdag 15 juni klockan 8.30–10.30 kan du inte logga in på Mina sidor på grund av systemunderhåll.
Vi byter fakturaleverantör! Fakturan kommer bland annat ha ett nytt utseende och ett annat bankgironummer än tidigare. Läs om vad förändringen innebär för dig.
Hittar du inte det du söker? Kontakta oss så hjälper vi dig.
Skicka e-post till kundservice@mse.se eller skicka din fråga via kontaktformuläret här på webben.
Kontaktformulär
Ring oss på telefonnummer: 0142-855 85
Vi hjälper dig om du har problem med el och fjärrvärme. Kolla gärna om driftstörningen finns med på vår sida för driftinformation innan du felanmäler.
Skicka felanmälan
Välkommen att besöka oss på vårt kontor, vi finns på Industrigatan 6B i Mjölby.
Vi har lunchstängt varje dag kl 12-13.
Här hittar du information om din faktura, allt från fjärravläsning till hur du kan ta emot och betala din faktura från oss.
Se vad du kan göra på Mina sidor och hur du loggar in.
Fjärrvärme, elnät och elhandel.
Det du behöver veta om dina mätare och mätarbyten.
Här hittar du all information du behöver när du ska skicka en faktura till oss.
Innan du börjar gräva behöver du ta reda på om det finns ledningar i marken. Det är mycket viktigt att du vet var kablarna går i marken, och att du inte skadar en luftburen ledning om du gräver eller fäller träd.
Vi erbjuder studiebesök på både på Mjölby kraftvärmeverk och våra vattenkraftstationer. Gör din intresseanmälan här.
Elpriset fortsätter att vara högt och kanske är du en av dem som har fått högre fakturor än vanligt. Här har vi samlat vanliga frågor och svar om läget.
Beskriv så tydligt som möjligt varför sidan inte hjälpte dig
Tack för att du lämnar din synpunkt.