Autogiro flyttas över automatiskt
Om du betalar via autogiro kommer det att flyttas med automatiskt. Det innebär att din betalning dras på förfallodatum precis som tidigare, utan att du behöver ansöka på nytt. Det här gäller alla dina autogiro med oss, både det för MSE och MKN.
Om du inte vill att ditt autogiromedgivande ska flyttas över till oss på MSE, kan du säga upp autogirot via din internetbank. Du kan också kontakta vår kundservice eller din bank för att få hjälp.
Har du autogiro för både fjärrvärme och elnät idag, med två olika bankkonton kopplade? Eftersom vi inför en gemensam faktura för elnät och fjärrvärme innebär det att du från och med juni kommer att få en faktura från oss. Du får fakturan via autogirot du har för elnät idag.
Få fakturan till Kivra
Om du har Kivra idag kommer den nya fakturan dit automatiskt. Har du inte Kivra, men vill få fakturan dit behöver du skapa ett konto på kivra.se eller i appen Kivra. När kontot har registrerats får du automatiskt dina kommande fakturor i Kivra.
Hur fungerar Billogram?
Billogram är vår nya fakturaleverantör som vi använder för att skapa och skicka fakturor. På Billograms webbplats hittar du information om hur det fungerar, beskrivet med bilder och text.
Har du några frågor?
Om du har några frågor om förändringen är du välkommen att kontakta kundservice på telefon 0142-855 85 eller epost kundservice@mse.se